1. Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja https://musy.ee omaniku Musy Art OÜ (edaspidi Musy Art) vahel toodete ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoe toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Musy Art jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja hinnakirjas. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.

2. Hinnad

Veebipoes https://musy.ee müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes.

Hindadele ei lisandu käibemaksu.

3. Tellimuse vormistamine

Tellimuse vormistamiseks ja tootevalikuga tutvumiseks mine alalehele „Pood“

1. Leia tootevalikust sobilik toode ja klõpsa tootele lisainfo saamiseks.

2. Kui oled leidnud sobiliku toote, märgi lahtrisse soovitud kogus ja vajuta nupule „Lisa korvi“

3. Pärast toodete korvi lisamist avaneb paremalt külgmenüüst „Ostukorv,“ mis kuvab „Ostukorvi“ lisatud toodete nime, koguse ja hinna.

4. Seejärel saad minna toodete eest tasuma klõpsates nupule „Kassasse“

5. Täida kontaktandmete lahtrid, mis on märgitud punase tärniga (*), et teaksime kuhu paki saadame.

6. Vaata üle tellimuse sisu, et ostukorvis oleksid vaid soovitud tooted ja vali rippmenüüst sobiv tarneviis (DPD kuller). Transpordi maksumus kuvatakse vastavalt teenusepakkujale automaatselt.

7. Vali sobilik makseviis Paypal või pangalink ja tutvu „Müügitingimustega,“ seejärel pane linnuke lahtrisse „Olen tutvunud veebilehe müügitingimustega ja nõustun nendega“

8. Vajuta nupule „ Esita tellimus“ ja tasu toodete eest.

9. Teie e-postile jõuab tellimuse info ja arve tasutud toodete eest.

E-poest on võimalik osta vaid neid teenuseid/tooteid mis on näidatud müüja e-poe “Pood” alalehel.

“Ostukorv”, “Mine kassasse” lehel saab soovi korral ostukorvi sisu muuta. Pärast tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei ole võimalik ning ostukorv tühjendatakse valitud teenusest/kaupadest. Kui ostja katkestab tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb teenused/kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud, võib alustada maksmist.

E-poes saab maksta tellitud kauba eest e-poes Maksekeskuse kaudu ehk Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop ja Paypal’ga. Pärast tellimuse eest tasumist (pangaülekande tegemist) tuleb väljuda internetipanga lehelt vajutades nupule ´´Tagasi kaupmehe juurde´´. Järgnevalt kuvatakse ekraanil tellimuse kinnitus. Ostja tasub tellimuse müügihinna ja kättetoimetamise tasu täies ulatuses ettemaksuna. Makseid võetakse vastu eurodes. Arve teenuse eest saadetakse e-posti aadressile pärast tellimuse kinnitamist.

Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis.

4. Müügilepingu jõustumine

Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Musy Art arveldusarvele.

5. Kohaletoimetamine

Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendi poolset arve tasumist) komplekteerib Musy Art tellimuse kokkulepitud ajal. Musy Art ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Musy Art ei saanud mõjutada või ette näha.

Tallinnas on võimalik kaup saada käest-kätte eelneval kokkuleppel juhul, kui see on kokku lepitud. Tallinna piires toimetatakse kaup kohale järgmisel päeval. Teistesse Eesti linnadesse saadetakse pakk DPD kulleriga. Pakk pannakse teele hiljemalt järgmisel päeval.

Maksimaalne tarneaeg on kuni 5 tööpäeva. Üldjuhul tarnime kauba Kliendile 2-3 tööpäeva jooksul. Rahvusvaheliste tellimuste puhul toimetatakse pakk kohale kulleriga: Euroopa Liidus kuni 5 tööpäeva jooksul ja kaugemale kuni 10 tööpäeva jooksul. Juhul kui pakk vajab tolliprotseduure, siis selle eest vastutab ostja.

Tarnepartnerid: DPD kuller (maksimaalne tarneaeg 5 tööpäeva)

6. Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14 päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille näidise vormi leiab siit:

https://e-kaubanduseliit.ee/wp-content/uploads/2015/01/JM_m41_lisa1.pdf

Täitke taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@musy.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

7. Pretensioonide esitamise kord

Musy Art vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmnevad kuni aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Esimese kuue kuu jooksul ilmnenud puudused peavad eeldatavalt olemas olema juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Musy Art kohustus.

Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda veebipoe poole, saates e-kirja aadressile Musy Art.ou@outlook.com.

Pretensioonis tuleb ära märkida:

1) Kliendi nimi ja kontaktandmed;

2) Kaebuse esitamise kuupäev;

3) Kauba puudus;

4) Musy Artile esitatav nõue;

5) Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

Musy Art vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Kliendi poolse pretensiooni kättesaamist. Kui Musy Artil ei ole võimalik 15 päeva jooksul Kliendi pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.

Musy Art ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote valedel tingimustel hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudused, kuid mitte tootepakendi puudused.

Juhul, kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

Kohtuvälise lahendi leidja internetipõhiste tarbijavaidluste lahendamisel vastavalt Euroopa parlamendi ja nõukogu (EL) määrusele 524/2013: vajuta siia.

Kui Klient ja Musy Art ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

8. Vääramatu jõud

Musy Art ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise hilinemise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise hilinemine on tingitud asjaoludest, mida ei saanud mõjutada või ette näha.